Het visitekaartje van Dukers & Baelemans
Als Klantadviseur Opleidingen werk je in ons Learning Success Center en ben je hét visitekaartje van Dukers & Baelemans. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle opleidingsvragen van onze individuele cursisten. Denk hierbij aan vragen over huidige- en vervolgopleidingen, inschrijvingen, studievoortgang, studieresultaten en werking van onze leersystemen. Ook verzorg je de administratieve afhandeling van de inschrijvingen.
Studieadvies
Naast het verzorgen van het inkomende klantcontact, neem je proactief contact op met cursisten om studieadvies te verstrekken en de klanttevredenheid te toetsen. Je signaleert kansen en knelpunten zodat we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren en belegt deze bij de juiste interne collega's.
In deze centrale rol heb je contact met onze cursisten en opdrachtgevers via zowel telefonie, e-mail, webchat als social media.
Jouw werk in het kort:
- Eerste aanspreekpunt voor opleidingsvragen van individuele cursisten
- Verzorgen van administratieve afhandeling van inschrijvingen
- Proactief contact opnemen met cursisten voor studieadvies en klanttevredenheid
- Signaleren van kansen en knelpunten voor verbetering van dienstverlening
- Communiceren met cursisten en opdrachtgevers via telefonie, e-mail, webchat en social media