Aan de slag als eerste aanspreekpunt voor hypotheekvragen
Als Klantcontactcenter Medewerker ben jij de stem van Stater, dé specialist in hypotheken. Je helpt klanten met uiteenlopende vragen over hun hypotheek, geeft informatie en zorgt voor een uitstekende klantbeleving. Jouw rol is belangrijke in het bieden van heldere uitleg en oplossingen, waardoor klanten zich gehoord en geholpen voelen.
Leer, groei en ontwikkel je tot hypotheekexpert
In deze functie start je met een interne opleiding van 3 tot 6 maanden waarin je de basis leert over hypotheken, klantcontact en klantvriendelijkheid. In deze functie haal jij op onze kosten je Wft Basis en Wft Hypothecair Krediet certificaten. Zo ontwikkel je niet alleen jouw kennis, maar leg je ook een ijzersterke basis om door te groeien ien jezelf te specialiseren in de wereld van de hypotheken.
Jouw werkzaamheden op een rijtje:
- Klanten telefonisch en schriftelijk te woord staan over hun hypotheekvragen.
- Informatie verstrekken over hypotheekproducten, rente-aanpassingen en algemene voorwaarden.
- Behalen van de Wft Basis en Wft Hypothecair Krediet om jouw kennis verder uit te bouwen.
- Samenwerken met collega’s binnen het klantcontact team om de beste service te bieden.
- Actief bijdragen aan procesverbeteringen voor een nog betere klantbeleving.